вівторок, 20 жовтня 2015 р.

У 2016 році користувачам будуть запропоновані смартфони зі складними екранами


Впровадження нових технологій є вирішальним аргументом у боротьбі між компаніями-виробниками мобільних телефонів. Зараз компанії пробують свої сили у виробництві смартфонів з вигнутими дисплеями, а в наступному році, на думку корейського ресурсу Business Korea, тренд може змінитися. У 2016 році як мінімум дві компанії можуть почати виробництво смартфонів зі складними дисплеями.



Смартфон Project Valley компанії Samsung вже з'являвся кілька разів на чутках. Апарат отримав великий складаний OLED-дисплей і непогану функціональність. Тим часом, як стверджують джерела, компанія LG теж готує свою версію складного смартфона, прототип якого був створений на початку цього року.

Найбільшою проблемою для складних дисплеїв є знос шарнірів, що скріплюють дві частини екрана. З часом це може вплинути на роботу смартфона. Втім, у компаній, мабуть, є рішення даного питання.

Цілком можливо, що перші складні смартфони LG і Samsung будуть, швидше, підтвердженням ефективності розробленої технології, ніж комерційним продуктом, здатним принести великий прибуток. Адже технологію можна буде продати іншим компаніям, таким як Apple, і виручити чимало грошей. За даними Business Korea, компанія з Купертіно планує випустити перший складаний iPhone в 2018 році, хоча до цього моменту дана технологія може вже застаріти.

23 коментарі:

  1. Я вважаю,що в наш час все можливо.Чекаємо новин.

    ВідповістиВидалити
  2. Мобільний телелефон це завжди модно,але я б рекомендувала рідше ним користуватися,адже отримуємо поганий вплив від нього.

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже цікава технологія, але, я думаю, що поки навіть виробники не впевнені в її потребності

    ВідповістиВидалити
  4. Типовий приклад гонки між компаніями-виробниками. Цікава ідея, але навіщо такий гаджет звичайному покупцю?

    ВідповістиВидалити
  5. Ідея дійсно оригінальна, можливо таке рішення зробить використання смартфонів більш зручним. Проте, на мою думку, щоб оцінити продукт - потрібно дочекатись його появи.

    ВідповістиВидалити
  6. Звичайно це дуже добре, що з кожним роком велекі компанії такі як Apple і Samsung (LG - ще не доросла до раніше названих) роблять певні відкриття у розробці нових пристроїв. Але дуже шкода, що не всі в змозі придбати собі нові винаходи:)

    ВідповістиВидалити
  7. Ахаха. Якщо виробники будуть далі розвиватись у цьому напрямку, то, можливо, скоро ми повернемось до справжніх книг.. Тільки називатись вони будуть смартфонами.

    ВідповістиВидалити
  8. Мені здається що це безглуздо і непотрібно! Гроші на вітер!

    ВідповістиВидалити
  9. Я вважаю,що в наш час все можливо.Мені це подобаеться.

    ВідповістиВидалити
  10. Мені здаеться, що данний девайс не практичний!

    ВідповістиВидалити
  11. Я вважая що ця цяцька безглузде виробництво

    ВідповістиВидалити
  12. Мені здається, що це занадто.Я б не стала використовувати таку техніку

    ВідповістиВидалити
  13. Мені здається, що це занадто.Я б не стала використовувати таку техніку.Мене не влаштовують такі "дива техніки"

    ВідповістиВидалити
  14. Я згодна з думкою Олесі!!В наш час дуже багато техніки різних видів, яка полегшуе наше життя можна придумати щось інше, більш корисне!!

    ВідповістиВидалити
  15. Дуже цікава технологія, але я думаю, що на данний момент вона не потрібна .

    ВідповістиВидалити
  16. Мені сподобалася ідея таких смартфонів. Хотіла б придбати такі телефони.

    ВідповістиВидалити
  17. Ідея смартфону Project Valley компанії Samsung є безглуздою і непотрібною.

    ВідповістиВидалити
  18. Дуже цікава і оригінальна ідея, але, на мою думку, дана модель смартфона не практична для використання у повсякденному житті людини.

    ВідповістиВидалити