пʼятниця, 9 жовтня 2015 р.

Apple втретє поспіль очолив рейтинг найдорожчих брендів світу

Рейтинг найдорожчих брендів світу агентства Interbrand третій рік поспіль очолила корпорація Apple.

Вартість бренду Apple агентство оцінило в $ 170 300 000 000, що на 43% більше, ніж рік тому.


На другому місці - бренд Google, оцінений в $ 120 300 000 000 (+ 12% за рік). На третьому місці - компанія Coca-Cola ($ 78400000000, -4%).

Далі в рейтингу розташувалися Microsoft, IBM, Toyota, Samsung, General Electric, McDonald's і Amazon.


10 коментарів:

  1. Менї здаеться компанія Apple буде зорширювати свої можливості, і в подальшому ще більше попурною

    ВідповістиВидалити
  2. Приєднуюся до попередніх коментарів. Не дивно, що ці бренди дуже популярні, особливо серед молоді.

    ВідповістиВидалити
  3. Господи! Мені навіть ліньки рахувати "Нулі"! Звідки такі цифри! Що за маячня, знаю кілька брендів, які за якістю не поступаються "Надкушеному яблуку"!

    ВідповістиВидалити
  4. Під керівництвом нашого вчителя, компанія Apple стала б найуспішнішею, а його лояльності та людяність підкорила серця клієнтів конкурентів

    ВідповістиВидалити