четвер, 15 жовтня 2015 р.

П'ЯТЬ ГОЛОВНИХ ГРІХІВ українських інтернет-магазинах


Непрофесіоналізм і тяга до наживи будь-яку ціну серед українських інтернет-магазинів негативно позначається на українському ринку eCommerce. Їхні помилки або свідомий обман покупців розчаровує українців і знижує довіру до вітчизняних інтернет-магазинах у цілому. Директор з маркетингу шопінг-клубу LeBoutique Юлія Шилова виділила п'ять головних гріхів горе-гравців ринку, за які потрібно штрафувати, щоб не повадно було обманювати українського покупця, повідомляє PaySpaceMagazine.

1. Неактуальна інформація на сайті.

"Це стосується і ціни, і наявності товарів, та строку доставки, та умови оплати. Всі ці нюанси геть відбивають у людей бажання зв'язуватися з інтернет-магазинами ", - констатує Юлія Шилова.



2. Проколи служби доставки.

"Все, що пов'язано з доставкою - дуже тонке питання. Будь-які нюанси, пов'язані із затримкою доставки та невиконаними обіцянками по її термінами, явна брехня в стилі "От я вже паркуюся" тощо дуже боляче б'ють по сприйняттю клієнтом галузі в цілому. А якщо кур'єр ще й нахамив або був "з бодуна", то це взагалі, вважай, клієнт втрачений ", - впевнена маркетолог.

3. Відсутність зворотного зв'язку.

"Колл-центр повинен брати трубку і перевіряти автовідповідач, відповіді на онлайн-форми подразумеваются за замовчуванням (або не потрібно їх тоді робити зовсім). Ну і моє улюблене - лист від інтернет-магазина з емейла noreply і з приписочкою "Будь ласка, не відповідайте на це повідомлення. Його ніхто не прочитає", - розповідає Юлія Шилова.

4. Брехня в рекламі.

"На щастя, це зустрічається не так часто, але, тим не менш, багато хто з нас бачив рекламу кросівок Nike по 199 грн, а потім не знаходив нічого подібного на сайті", - повідомляє експерт.

5. Продаж підробок.

"Це взагалі без коментарів. Продаєте підробки - так і пишіть "підробка". А сумлінних колег по ринку підставляти ні до чого ", - наполягає директор з маркетингу шопінг-клубу LeBoutique.

26 коментарів:

  1. Буду більш уважною користуючись інтернет-магазином,щоб не натраплятись на підробки і брехню..

    ВідповістиВидалити
  2. А i на справдi я потрапляв в таку ситуацiю.

    ВідповістиВидалити
  3. А i на справдi я потрапляв в таку ситуацiю.

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже часто зустрічаю ці пункти, що відштовхують від цього магазину

    ВідповістиВидалити
  5. Давно це знав тому й не попадаюсь в такі ситуації!

    ВідповістиВидалити
  6. Буду більш уважнішою, користуючись Інтернет-магазином. Дякую за цікаву інформацію

    ВідповістиВидалити
  7. Та це дійсно так)не буду довіряти інтернет-магазинам!Хоч це і зручно,але слід бути обережнішим

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже корисна інформація. Треба користуватися інтернет-магазинами обережно.

    ВідповістиВидалити
  9. Я гадаю,що інтернет-магазин не дуже гарна річ,адже легко можна потрапити у незручне становище.

    ВідповістиВидалити
  10. Я рекомендую користуватися лише перевіреними сайтами та інтернет-магазинами.

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую за інформацію.Це на справді так.

    ВідповістиВидалити
  12. Стаття дійсно актуальна, адже випадки шахрайства і невідповідальності інтернет-магазинів можна зустріти досить часто. Сподіваюсь, така інформація змусить людей бути більш уважними і обережними при користуванні онлайн-магазинами.

    ВідповістиВидалити
  13. Тепер я буду більш обачним. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  14. Корисна інформація. Треба бути обережним, користуючись інтернет-магазинами!

    ВідповістиВидалити
  15. Слід бути уважнішим і остерігатися шахрайства в мережі інтернет!Дякую за попереждення!

    ВідповістиВидалити
  16. Інтернет магазин ї дуже зручним та цікавим, але треба остерігатися злодіїв!Обережно працюйте та робіть закази в інтернет - магазинах!

    ВідповістиВидалити
  17. Інтернет магазини - це дуже небезпечна річ .Слід шукати правильні сайти які узгоджені документами 

    ВідповістиВидалити
  18. Ця низка порад та конкретних рекомендацій про те як не стати жертвою шахраїв інтернет магазінів дуже корисна,тому я сподіваюсь допоможе не потрапити до рук шахраїв всім, хто прочитав цю статтю.

    ВідповістиВидалити
  19. Ця низка порад та конкретних рекомендацій про те як не стати жертвою шахраїв інтернет магазінів дуже корисна,тому я сподіваюсь допоможе не потрапити до рук шахраїв всім, хто прочитав цю статтю.

    ВідповістиВидалити
  20. Інтернет-магазин - це дуже зручна річ, але перед початком його використання необхідно обов'язково ознайомитися з усіма нюансами.

    ВідповістиВидалити