неділя, 2 жовтня 2016 р.

Українці втратили інтерес до однієї з популярних соціальних мереж


Компанія Factum Group оприлюднила дані щомісячного дослідження переваг української аудиторії.

Згідно з дослідженням, за підсумками серпня, на першому місці незмінно залишається Google. При цьому позиція соцмережі ВКонтакте, яка міцно закріпилася на другому місці, поступилася його відеосервісу YouTube.



Цікаво, що ще один недавній лідер уподобань українців - Мейл.ру - теж продовжує втрачати позиції. Ще півроку тому сервіс конкурував за друге місце, а зараз спустився на 5-е.

Варто зазначити, що в дослідженні враховуються дані не тільки тих, хто Desktop-платформ, але і мобільних платформ (поки тільки на основі Android).


1 коментар: